Patch Notes 16.07. 2019

  patch    notes    summer   

 

Summer Games 2019

  • Letní hry jsou zpět, s nimi Lúcioball a samozřejmě nesmí chybět nové skiny!
  • Informace o eventu: ZDE!
  • Skiny, emotes a highlight intra: ZDE!

 

Novinka: Subtitles

Vyberte si mezi 3-mi úrovněmi titulků: Critical Gameplay (kritické oznámení), Critical Gameplay + Conversations (kritické oznámení a konverzace), a Everything (všechno). Tato nová funkce byla vytvořena pro zlepšení herního zážitku pro hráče, kteří jsou neslyšící nebo nedoslýchaví, a také pro hráče, kteří mají rádi čtení titulků.


 

Úpravy ve Workshopu

 

Základní

  • Přidána schopnost skriptů měřit výkon serveru aktuální instance hry.
    • Tři nové hodnoty umožňují:
      • Načtení serveru - Procenta představující zatížení procesoru aktuální instance hry.
      • Průměr zatížení serveru - Procenta představující průměrné zatížení procesoru aktuální instance hry za poslední dvě sekundy.
      • Nejvyšší zatížení serveru - Procenta představující nejvyšší zatížení procesoru aktuální instance hry během posledních dvou sekund.
    • Vzhledem k tomu, že se tato čísla blíží 100 nebo jej překročí, je stále pravděpodobné, že instance hry bude ukončena, protože spotřebovává příliš mnoho zdrojů.
    • Nový příklad přednastavení zobrazuje tyto hodnoty jako text HUD v levém horním rohu obrazovky. Pravidlo v přednastavení lze kopírovat do jiných skriptů, aby bylo možné identifikovat problémové oblasti výkonu.
  • Když se instance hry vypne kvůli nadměrnému zatížení skriptu Workshopu, zobrazí se v okně chatu nová chybová zpráva (namísto zprávy „neočekávaná chyba“).
  • Přidány další řetězce (strings - datový typ).

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Opravena chyba, která mohla způsobit, že hráči, kteří si vybrali hrdinu během fáze Hero Select, se výběr hrdiny zruší, když se spustí fáze startu hry.
  • V diváckém režimu jsou nyní při zásahu správně zobrazeny životy i armor.
  • Color blind - Opravena chyba, která způsobila nesprávné výchozí barvy, které mají být aplikovány na UI v závislosti na tom, jestli v zápase útočíte nebo bráníte, zatímco máte pouze jednobarevnou sadu barev.
  • Orisa - Supercharger, Baptiste - Immortality Field a Ashe - Dynamite jsou nyní platnými cíly pro aim assist.

 

Workshop

  • Opravena chyba, která způsobila, že funkce "Set Invisible" nefunguje správně pro Reinhardta při použití sekundárního střelby při prohlížení v třetí osobě.
  • Custom Game: Opravena chyba, která mohla způsobit AI botům, aby uvízli na cestě k bodu obsazení v mapě Oasis: Univerzity.
  • Opraveny akce “Disable Built-In Game Mode Respawning” a “Set Respawn Max Time”.
  • Custom Games: Opravena chyba, kdy poškození schopnosti Venom Mine od Widowmaker nebylo ovlivněno nastavením vlastní hry.
  • Opravena chyba, která způsobila, že se nezobrazí na obrazovce odstranění pravidla, akce nebo podmínky.
  • Opravena chyba, která způsobila chybovou zprávu "Invalid Options"(nesprávné možnosti) po importu některých starších Workshop kódů.
  • Zakázání určitých akcí již nezpůsobuje nekonečnou smyčku.

 

Replays

  • Opravena chyba, která způsobila, že při sledování nefunguje tlačítko FOV.
  • Opravena chyba, která způsobila, že při přeskočení nějakého úseku zmizely obrysy hráče, při sledování hráče v první nebo třetí osobě.
  • Opravena chyba, která způsobila, že v pausnutém replayi a následném přeskočení, zůstaly na obrazovce efekty hrdinů.

 

 

Mapy

 

Hanamura

  • Opravena chyba, která dovolila určitým hrdinům, aby uvízli ve střeše u bodu B.
  • Opravena chyba, která dovolila některým hrdinům vznášet se mezi střechami budovy v blízkosti bodu A.

Havana (PvP)

  • Opravena chyba, která umožnila obránci vstoupit do spawnovací místnosti útočníků. (levý exit, 2. spawn. místnost).

Numbani

  • Aktualizováno osvětlení pro highlight intra.

 

 

Hrdinové

 

Bapstiste

  • Opravena chyba, kdy Amplification Matrix nezvyšoval léčivé efekty.
  • Opravena vizuální chyba s Baptistovou hlavou při skinu Spec Ops.

 

Doomfist

  • Opravena chyba, kdy se schopnost Seismic Slam špatně započítávala.

 

D.Va

  • Opravena chyba, kdy Defence Matrix nedokázal za určitých okolností absorbovat střely za rohem.

 

Hanzo

  • Opravena chyba, která mohla způsobit, že se u mrtvého Hanza nad zemí vznáší luk, při skinu Kabuki.

 

Roadhog

  • Opravena chyba, kdy se řetěz někdy neobjevil při kameře první osoby.

 

Moira

  • Opravena chyba, kdy se Coalescence někdy neobjevila při kameře první osoby.
  • Opravena chyba, kdy byla Moira po použití Fade stále krátce viditelná.

 

Sombra

  • Opravena chyba, která způsobila, že byl u schopnosti Translocator po respawnu cooldown.
  • Opravena chyba, kdy nepřítel někdy mohl použít schopnost, pokud byl hacknut a zároveň zasažen ultimátkou.

 

Tobrjörn

  • Opravena chyba, která umožnila použít Molten Core a kladivo současně.

 

Winston

  • Opravena chyba, která způsobila, že jméno a lišta zdraví, bylo překryto jeho tělem při použití Primal Rage.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, která umožnila zničení min nepřítelským Wrecking Ballem, který jimi proletěl bez toho, aby mu ublížily.

 

Zenyatta

  • Opravena chyba, která způsobila, že se ve hře a highlight portrétu nezobrazoval skin Zen-Nakji.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet