PTR Patch Notes 15.11. 2018

  ptr    patch    notes   

 

Základní úpravy

 

Zvuk

  • Je nyní k dispozici možnost používat prostorový zvuk ve Windows (Dolby Atmos/Windows Sonic). Tato funkce je k dispozici v nabídce systému Windows - Start > Ovládací panely > Hardware a zvuk > Zvuk > Zařízení reproduktorů > Prostorový zvuk.

 

Úpravy hrdinů

 

Bastion

  • Configuration: Recon
    • Náboje zvýšeny z 25 na 35.
  • Configuration: Sentry
    • Rozstřel zbraně snížen o 33%.

 

Brigitte

  • Shield Bash
    • Nyní už nemůže procházet (schopností) či omráčit cíl přes štít.

 

Doomfist

  • Rising Uppercut
    • Ztráta trvání kontroly ve vzduchu se snížila z 3s na 0,6s.
  • Seismic Slam
    • Maximální range snížen z 20m na 15m.

 

McCree

  • Peacekeeper
    • Poškození z alternativní střelby (pravé tlačítko myši) zvýšeno z 45 na 55.

 

Torbjörn

  • Molten Core
    • Poškození zvýšeno ze 130 na 160/s.

 

Opravy chyb

 

HRDINOVÉ

 

Základní

  • Opravena chyba, která zabraňovala přehrání přistávacího vizuálního efektu, když hrdina zasáhl kluzký povrch.
  • Opraveny problémy, které by mohly způsobit, že klient nesprávně vypočítá projektily.
  • Opraven problém, který způsobil, že se nepřátelští hráči zobrazovali ve špatném pohybu, když hra měla nad 100 FPS.

 

Ashe

  • Opravena chyba, která způsobila, že schopnost Dynamite vytvořil druhý vizuální efekt malého výbuchu chvíli po prvním.

 

Bastion

  • Opravena chyba, která způsobila, že v módu Tank mohl pokračovat v pohybu, když byl omráčen.
  • Opravena chyba, která způsobila, že má barevný obrys spolu s levitujícími čtverci nad ním.

 

D.Va

  • Opravena chyba s highlight intrem "Lying Around", která způsobila, že vlasy D.Vy byly zaseknuty v mechu.

 

McCree

  • Opravena chyba, která způsobila, že animace a zvukové efekty Deadeye hrají dvakrát, pokud byla rychle zrušena.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se Earthshatter dostal přes určitý terén.

 

Sombra

  • Opravena chyba, která způsobila, že slyší zvukový efekt detekce, když se zrovna dostala do stealthu nebo teleportu.

 

Symmetra

  • Opravena chyba, která způsobila další zvukové efekty při hraní vítězné pózy v Hero Gallery.
  • Opravena chyba s teleportem, kde by měly hrát samodestruktivní zvukové efekty při prohlížení v Hero Gallery.

 

Widowmaker

  • Opravena chyba, která umožnila Venom Mine odhalit nepřátelské bariéry skrz stěny.

 

MAPY

 

Control

  • Opravena chyba, která způsobila, že čas odpočítávání při sestavování týmu zůstal na 29s.

 

UI

 

Nastavení Colorblind

  • Opravena chyba, která způsobila, že hráčské UI se objevilo v nepřátelských barvách během hry FFA Deathmatch.
  • Opravena chyba, která zabránila tomu, aby se nastavení barev týmu zobrazovaly na kartách a vítězných obrazovkách.

 

 

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Housac
Jiří Housa

Housac je autorem 476 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet