Recenze sluchátek Sennheiser GSP 600

sennheiser    recenze    sluchátka

1 – Vzhled a zpracování

Když už jsem načala pověst Sennheiser produktů, určitě se neubráním srovnání modelu GSP 600 s ostatními produkty stejné firmy. Většina Sennheiser sluchátek totiž zaujme svým elegantním a jednoduchým provedením, a až na pár kousků ve vintage stylu také konstantně nenápadnou barevností v šedé a černé. Herní sluchátka se však z této řady vymykají a jsou jim dodány výraznější barvy jako červená, bílá a stříbrná spolu s designovými prvky, jež evokují herní vzhled.

I když se design sluchátek i tak drží spíše v té elegantní lince, sluchátka se staly dle mého názoru trochu zbytečně mohutnými a velmi výraznými. Tomu dodává i váha (téměř 400 gramů), která spolu s mohutným designem činí tato sluchátka spíše záležitostí pro domácí hraní.
Na druhou stranu sluchátka ve srovnání s konkurencí stále sází spíše na kvalitu zpracování a ne na jasné barvičky, LED světla a nepraktické designové prvky.

Materiálově sluchátka působí velice kvalitně a bytelně, plasty dobře doléhají a mají čisté zpracování, na sluchátkách najdeme i kovové prvky, provedení v matu zamezuje zanechávání otisků a i šité části sluchátek jsou velmi čistě zpracované. Sluchátka navíc nijak nevržou a působí velmi spolehlivě. Sklapovací mikrofon působí také velmi solidně, ten navíc obsahuje gumový segment na středu mikrofonu, jímž lze jemně upravit míru jeho ohybu.

2 – Obsah balení

Sluchátka přichází zabalena v tmavém měkkém molitanu, pod kterým v papírové krabičce najdeme návod k použití a další dokumenty a 2 typy kabelů – jeden pouze s jedním 3,5 mm jackem pro mobilní zařízení, druhý se dvěma 3,5 mm jacky pro zapojení do PC. Provedení kabelů je látkové a poddajné, kabely jsou 1,5m dlouhé, a jack, který se zapojí do sluchátek, má mohutné provedení.

O čem mne obsah krabice přesvědčil, je to, že firma nepočítá s častým převozem sluchátek; v balení totiž nenajdeme žádnou kapsu nebo obal na převoz sluchátek.

3 – Pohodlí

Sluchátka přichází s několika prvky, které zvyšují komfort nošení. Jedná se v první řadě o bohatě vycpanou látkovou část, jež se dotýká horní části hlavy. Na té najdeme také dva plastové slidery, které jemně upravují tlak sluchátek. V druhé řadě se dají obě ramena sluchátek prodloužit, či zmenšit dle velikosti hlavy. Posledním prvkem, který většině konkurenčních sluchátek chybí, je kovové rameno z vnější strany náušníků, jež upravuje dolehnutí sluchátek na ucho, a přizpůsobí se tak tvaru hlavy.

Náušníky jsou také velmi kvalitně zpracované – vycpaná část je něco přes 2 cm široká, ze strany najdeme elegantní koženku a zevnitř hebkou látku, jež lze pocitově přirovnat k velmi hebké gumě – tedy jedná se o látku přilnavou, avšak hebkou téměř jako samet. Zevnitř jsou náušníky látkové, najdeme zde i logo Sennheiser. Tvar náušníků je anatomický, není oválný ani kulatý, ale připomíná opravdu tvar lidského ucha, které dokážou díky svému tvaru a kovovému ramenu perfektně obepnout – téměř jako by byly stavěné na mé ucho.

4 – Výkon

Co se týče zvukových vlastností sluchátek, uspěly nad má očekávání. Od poslechu hudby až přes FPS hry si svůj audio prožitek určitě vychutnáte a v žádné FPS hře vás již do zad nikdo nepřekvapí. Zvukově se jedná asi o jedny z nejlepších sluchátek, které jsem měla možnost vyzkoušet, takže sluchátka dostojí Sennheiser pověsti.

Díky kabelům je navíc připojení do všech zařízení velmi jednoduché a bezproblémové. Sluchátka také dokážou perfektně odfiltrovat zvuky z okolí, takže vás při hraní již nebude nic rušit. Mikrofon bývá většinou slabinou herních sluchátek, u tohoto modelu sluchátek však mikrofon rozhodně nezaostává. Zvuk je čistý, nechrčí a nezachycuje okolní zvuky.

5 – Další vlastnosti

I když na kabelech nenajdeme ovládání hlasitosti ani vypnutí mikrofonu, sluchátka mají tyto prvky zabudované přímo ve své konstrukci. Mikrofon je sklopitelný a při jeho sklopení lze slyšet malé cvaknutí - to informuje o zapnutí mikrofonu – pokud jej tedy máte zvednutý, mikrofon je vypnut. Na pravé straně sluchátek pak najdeme kolečko, jež na první pohled může vypadat pouze jako designový prvek, jedná se však o kolečko úpravy hlasitosti. I když tedy na kabelech běžné ovládání sluchátek nenajdeme, na sluchátkách tyto prvky nechybí.

Sluchátka Sennheiser GSP 600 jsou ideální volbou pro ty hráče, kteří hledají skvělá sluchátka nejen na hraní, ale i na poslech hudby, nebo tvorbu videí a jsou ochotni investovat do kvalitního německého produktu skvělého zpracování a dlouhou životností. V minulé recenzi jsme recenzovali nižší model GSP 300 a i ten dopadl nad naše očekávání – GSP 600 jsou ale ještě o úroveň výš.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Arigashi

Arigashi je autorem 0 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.