link

Patch Notes 15.12.2020

  patch    notes    winter   

 

Winter Wonderland 2020

 

Zimní event je zpět! Získejte nové skiny, emotes a zahrajte si nový 4vs4 mód Freezethaw Elimination.

Více o eventu: ZDE!

Kompletní seznam skinů najdete: ZDE!

Jaký byl event minulý rok? Mrkněte na starší článek ZDE!


 

Novinka: Priority Pass

 

Ve snaze pomoci vyřešit nerovnováhu populace mezi rolemi Tank, Support a Damage a delšímy časy front, se kterými se hráči Damage kvůli této nerovnováze často setkávají, představujeme novou funkci Priority Pass. Hráči mohou získat "Priority Pass" výběrem možnosti Flex, když jsou ve frontě, přičemž více vstupenek je získáváno za vítězství než za prohry. Použijte Priority Pass ke snížení času fronty pro roli, která aktuálně zažívá vyšší provoz.

Priority Pass nelze použít, pokud hrajete se skupinou 5 a více. Jelikož se snažíme spárovat velké strany s jinými velkými stranami a takové velké strany již obsahují dobrou rovnováhu rolí, nepředpokládáme, že by použití Priority Pass ve skutečnosti zkrátilo dobu fronty. Proto nechceme, aby hráči plýtvali přihrávkami, pokud by to nemělo znatelný vliv na splnění cíle této funkce.

 

 

Update: Replay Viewer Custom Spectator Options

 

Do prohlížeče Replay jsme přidali novou nabídku možností. Naším cílem je dát našim hráčům větší kontrolu nad tím, jak Replay vypadá a chová se, aby se mohlo snadněji procházet záznamy a vytvářet úžasný obsah! Mezi tato další nastavení patří schopnost samostatně přepínat prvky uživatelského rozhraní, upravovat sílu obrysu hráče, deaktivovat zvuky cíle a upravit chování kamery diváka. Přidali jsme také rychlosti přehrávání 0,75x a 1,75x, abyste měli lepší kontrolu.


 

Úpravy hrdinů

 

Baptiste

  • Immortality Field
    • Počet životů snížen z 200 na 150.
  • Amplification Matrix
    • Cena ultimátky zvýšena o 15%.

 

D.Va

  • Mech
    • Počet armoru a životů byl změněn z 200/400 na 300/300.

 

Reinhardt

  • Základní počet armoru zvýšen z 200 na 250.
  • Rocket Hammer
    • Poškození zvýšeno ze 75 na 85.

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Opravena chyba, která způsobovala, že se zdraví zobrazilo hrdinům s malým poškozením jako plný.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že možnost „Default to Friends“ v soutěžních žebříčcích nepřetrvávala mezi herními relacemi.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že volba „Leave as Group“ při opouštění her nepřetrvávala mezi herními relacemi.
  • Opravena chyba se statistikami sezóny  Role Queue Beta zobrazujícími stejné hodnocení pro všechny role.
  • Opravena chyba, která umožňovala některým schopnostem poškození za čas nabíjet ultimátní schopnosti určitých hrdinů během trvání jejich aktivované ultimátky.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se zvuky bolesti nespouštěly správně.

 

 

Mapy

 

Eichenwalde

  • Opravena chyba, která způsobila, že rozbité dveře hradu zmizely z herního klienta po respawnu hráče.

 

Ilios

  • Opravena chyba, která umožňovala hráčům přistát na nechtěném místě mapy.

 

Temple of Anubis

  • Opravena chyba, která způsobovala, že první bod obsazení měl vyšší plochu obsazení, než bylo zamýšleno.

 

 

Hrdinové

 

Baptiste

  • Opravena chyba, která měla za následek nesprávnou animaci jeho levého předloktí během jeho emoce Scout.

 

D.Va

  • Opravena chyba, která umožňovala použít Call Mech ihned po vyskočení ze svého mechu.

 

Echo

  • Opravena chyba, která způsobovala, že její portrét odrážel klonovanou jednotku během konce kola v PvE herních režimech.
  • Opravena chyba, která způsobila, že se zasekla v předchozím spawn bodu.

 

Sigma

  • Oprava chyby v jeho vítězné póze Medaile, která způsobovala zaseknutí.

 

Sombra

  • Opravena chyba, kdy se animace vlasů Sombry nezobrazovala správně během její vítězné pozice Hacked.

 

Widowmaker

  • Opravena chyba, která způsobovala, že se spawnula s abnormálním počtem zdraví.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, která způsobovala, že délka jeho schopnosti Grapplinf Claws byla kratší než obvykle.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se kamera objevila pod zemí, pokud se přepnul do režimu kuličky, zatímco se jeho model stále načítal.

 

 

 

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet