Změna zrychlení a pohybu na svahu

  movement    incline    svah   

 

Naši hrdinové v Overwatch dostávají další změny, které vylepšují způsob, jakým se pohybují. Blizzard oznámil změny v prosinci, ale detaily vycházejí až nyní. Jedná se o dvě oblasti pohybu, které vyžadovaly předělání, podle konstruktéra Geoffa Goodmana - pohyb na svahu a zrychlení.

 

Pohyb vpřed na svahu měl dva přetrvávající problémy. Když se pohybujete diagonálně nahoru po svahu, hráč je posunut doleva nebo doprava bez ohledu na pohyb vpřed. Tento problém byl vyřešen, aby se hráči pohybovali pouze vpřed. Pohyby po svazích nahoru a dolů způsobily také nekonzistentní problémy s rychlostí.

 

"Běh nahoru i dolů na svazích by byl rychlejší než chůze po rovině," řekl Goodman. "Rychlejší pohyb (např. McCree's Combat Roll) bude pomalejší, když se hrdina bude pohybovat z kopce nebo do kopce."

 

Hráči by měli pocítit více konzistentní pohyb, což pomůže se lépe zaměřovat na cíl a lépe vést střelbu, dodal.

 

Co se týče změn akcelerace, hráči nyní pocítí akceleraci ve vzduchu, která bude více konzistentní s ohledem na směr pohybu. "S novým zrychlením můžete mít pocit, že pohyb není stejný jako předtím, ale rychlost vpřed je efektivněji přeměněna na rychlost v bočním směru," řekl Goodman. "Směr se mění rychleji, ale celková rychlost není zpomalena."

 

Blizzard nadále bude změny testovat na PTR, aby se ujistil, že vše funguje tak, jak má. Hráči si pravděpodobně budou muset zvyknout na nové vylepšení, ale celkový pohyb by měl být více neměnný.


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet