Patch Notes 30.06.2020

  patch    notes    úpravy   

 

Přidána otevřená Queue v kompetitivní hře

 

Startem 23. sezóny bude v kompetitivní hře podporována fronta rolí i otevřená fronta. Jedná se o samostatné fronty, takže neuvidíte týmy Role Queue proti týmům Open Queue. Obě varianty budou mít svůj vlastní skill rating a výsledkovou tabulku.

 

 

Úpravy sezónních umístění pro hráče s vysokým skill ratingem

 

Počínaje 23. sezónou bude maximální skill rating získaný po dokončení každé sezóny omezen na 3900 SR. Hráči jsou stále spojováni s ostatními hráči s podobným skillem, protože chceme, aby zápasy byly co nejspravedlivější a nejzábavnější. Jelikož se každý hráč v aktuální sezóně účastní více her, jejic SR se pomalu zvedne a dosáhne hodnoty, která plně odráží jeho současný skill.

 


Úpravy hrdinů

 

Ashe

  • Dynamite
    • Cooldown zvýšen z 10 na 12s.

 

Brigitte

  • Repair Pack
    • Při léčení cíle, který má plné životy, již nebude přidávat navíc armor.
  • Barrier Shield
    • Maximální počet životů zvýšen z 200 na 250.
    • Hodnota regenerace snížena ze 100 na 85 za sekundu.
    • Při zničení, jeho cooldown byl zvýšen z 3 na 5s.

 

D.Va

  • Fusion Cannons
    • Omezený pohyb snížen z 50 na 40%.
  • Defense Matrix
    • Cooldown snížen z 1,5 na 1s.
  • Micro Missiles
    • Aktivační zpoždění sníženo z 0,5 na 0,25s.

 

Junkrat

  • Concussion Mine
    • Zpoždění spoště sníženo z 0,156 na 0,1s.
  • Rip-Tire
    • Čas na převzetí detonace byl snížen z 1,5 na 0,9s.

 


Opravy chyb

 

Základní

  • Opravena chyba u specifických hrdinů a jejich hlasovými linkami, které hráli jak jejich přátelské, tak nepřátelské variace.

 

Hrdinové

 

Ashe

  • Opravena chyba s nesprávným stínem na kapuci u skinu Little Red.

 

Lúcio

  • Opravena chyba, kdy mohl přehodit na Heal Song ikdyž byl omráčen.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba se útokem, který byl neviditelný pro spojence.

 

Roadhog

  • Opravena chyba, která umožnila zaháknout Baptistovu schopnost Immortality Field.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, kdy mohl zasáhnout nepřítele mnohem rychleji, než bylo zamýšleno.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet