Patch Notes 13.08. 2019

  patch    notes    sigma   

 

Novinka: Role Queue

 

Další informace: ZDE!


 

Nový hrdina: Sigma

Excentrický astrofyzik, který se chce dozvědět více o tajemství vesmíru, aniž by si byl vědom toho, že se mění v živoucí zbraň.

 

Popis schopností a jeho příběh: ZDE!

Skiny pro Sigmu: ZDE!

Emote, highlight intra a další: ZDE!


 

Základní hrdinů

 

Endorsements

  • Hráči nyní mohou se navzájem hodnotit pomocí Endorsements v následujícíh herních režimech:
    • Mystery Heroes
    • No Limits
    • Deathmatch
    • Total Mayhem
    • Low Grav
    • Všechny herní režimy v PVE eventech (Uprising, Retribution, Storm Rising)

 

Game Mode

  • Mystery Heroes -  Na Control mapách (Ilios, Busan atd.) jsou hrdinové nyní resetováni mezi jednotlivými koly zápasu.

 

Workshop

 

Nový eventy:

  • Player Dealt Healing
  • Player Received Healing
  • Player Joined Match
  • Player Left Match

 

Nové akce:

  • Start Transforming Throttle
  • Stop Transforming Throttle

 

Nové hodnoty:

  • Healer
  • Healee
  • Event Healing
  • Host Player

 

Úpravy hrdinů

 

Základní

  • Zvýšena cena ultimátky o 12%.
  • Zpomalovací efekty: Místo stackování zpomalovacích efektů dohromady se přátelské a nepřátelské efekty nyní rozdělí a rychlost pohybu bude snížena podle toho, která z nich je pomalejší.
  • Opravena chyba, ve které plné poškození nebylo způsobeno schopnostmi, které rychle získají/ztratí cíle. Jako jsou paprskové schopnosti Zaryi a Symmetry.

 

Ashe

  • Nabíjení nábojů za sekundu nyní sníženo z 0,3 na 0,25.

 

Brigitte

  • Inspire (pasivní)
    • Množství healu zvýšeno ze 100 na 130.
    • Léčení sebe sama je nyní poloviční.
  • Repair Pack
    • Má nyní 3 nabití.
    • Množství healu sníženo ze 150 na 120.
    • Nyní trvá více jak 2 sekundy, místo okamžitě.
    • Pokud na stejnou osobu hodíte více balíčků, aktuální doba trvání se prodlouží o 2 sekundy.
  • Whip Shot
    • Vzestupná rychlost zvýšena z 60 na 80.
    • Doba trvání navíjení řemdichu snížena z 0,6 na 0,3 sekundy.
  • Barrier Shield
    • Počet životů bariéry snížen z 500 na 200.
  • Shield Bash
    • Trvání omráčení sníženo z 0,9 na 0,75 s.
  • Rally
    • Zvýšena cena ultimátky o 10%.

 

D.Va

  • Cena ultimátky snížena o 12%.

 

Doomfist

  • Melee
    • Rychlý útok z blízka už nepřeruší nabíjení nábojů.

 

Hanzo

  • Storm Arrows
    • Počet nábojů snížen z 6 na 5.

 

Orisa

  • Protective Barrier
    • Cooldown zvýšen z 8 na 9 sekund.

 

Reinhardt

  • Nová pasivní vlastnost: Steadfast
    • Redukuje odkopávající efekty o 30%.

 

Sombra

  • Hack
    • Trvání schopnosti na nepříteli sníženo z 6 na 5 sekund.
  • EMP
    • Aktivační čas zvýšen z 0,2 na 0,35 sekund.

 

Symmetra

  • Teleporter
    • Nyní má nekonečné trvání, dokud se nezničí.
    • Hráči mohou zničit teleporter pouze pomocí ability 2.
    • Cooldown nyní začíná po zničení teleporteru.
    • Maximální vzdálenost zvýšena z 25 na 30m.
    • Teleporter se zničí, pokud je vchod vzdálený od východu více jak 40m.

 

Tracer

  • Pulse Bomb
    • Poškození zvýšeno ze 300 na 350.

 

Wrecking Ball

  • Minefield
    • Zvýšena rychlost projektilů z 10 na 12. Miny budou více od sebe.
    • Zredukován aktivační čas z 0,25 na 0,1.

 

Opravy chyb

 

Základní

  • Subtitles: Nyní budou zobrazeny v režimu diváka při čekání na respawn.
  • Charge-hrdinové (Reinhardt, Doomfist, Brigitte) by se měli správněji srazit při vzájemném naražení.
  • Opravena chyba, že některé schopnosti (Hanzův Dragon Strike a Roadhogův Chain Hook) budou vypadat plynulejší, když se čas zpomalí (konec kola nebo vlastní hra).
  • Náhledy umístění by nyní měly být mnohem plynulejší (Reaper Shadowstep, Mei Ice Wall atd.).
  • Opravena chyba, která způsobila, že se předvolené UI v Custom Game zobrazovali v nesprávném pořadí.
  • Náhledy umístění nyní zůstanou po kliknutí na své pozici, dokud je server nepotvrdí.
  • Opravena chyba, kdy orientace přepínání umístění mohla blikat při vyšších latencích (Ice Wall, Amplification Matrix, Photon Barrier).

 

Mapy

 

Routes 66

  • Opravena chyba, která umožnila útočícímu týmu opustit spawnovací místnost před začátkem kola.

 

 

Hrdinové

 

Ashe

  • Opravena chyba, kdy při střelbě s přiblížením a současným skákáním mohlo způsobit, že se zbraň zasekla lehce do kamery.

 

Doomfist

  • Vylepšená schopnost pro Doomfista projít dveřmi při použití Rocket Punch.
  • Rocket Punch bude nyní důsledně ničit translocator a nebude zastaven, podobně jako věžičky u Symmetry.
  • Cíle zasažené Rocket Punchem nyní půjdou rovně dozadu, namísto toho, aby měly jakoukoliv boční hybnost.
  • Cíle, které jsou imunní vůči omráčení, ale ne imunitní vůči odkopnutí (Zaryi Particle Barrier, Zenyatta při Transcendence), již nejsou schopny ovlivnit trajektorii odkopnutí.
  • Opravena chyba, kdy se Doomfist během Meteor Strike pohyboval poněkud pomaleji. (použití ultimátky při skrčení)
  • Opravena chyba, která způsobila, že se během Meteor Strike pohyboval pomalu dozadu.

 

D.Va

  • Opravena chyba, která zabránila Defence Matrix směřovat dolů, když D.Va mířila dolů při pohybu.

 

Lúcio

  • Opraveno několik animací při přechodu na zem, když se pohyboval po zdi.

 

Orisa

  • Opravena chyba, která způsobila, že některé vizuální efekty přestali hrát po opakovaném přehrání highlight intra „Oh!“ v Hero Gallery.

 

Reinhardt

  • Opravena chyba, která způsobila několikanásobné odkopnutí.

 

Wrecking Ball

  • Opravena chyba, kdy se mohl zaseknout ve své animaci, když přistál na rovných plochách.
  • Opravena chyba, která mohla způsobit dočasné uvíznutí při použití Piledriveru na kluzkém terénu.
  • Opravena chyba, která způsobila, že Wrecking Ball získal nesprávné množství štítů při použití schopnosti Adaptive Shield.

 

Zarya

  • Opravena chyba, která způsobila, že zbraň a paže mají divný průběh emocí při pohledu ze třetí osoby.

 

Zenyatta

  • Opraveno zpoždění animace melee útoku při pohledu z první osoby, když se přerušila primární střelba.

 

 


Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

impubre 20.06.2023 09:51

The defendants respond that the district judge s rejection of the plaintiffs claim must be affirmed because he was also the district judge in the initial infringement litigation, in which he held the 398 patent unenforceable <a href=http://cialiss.quest>buy cialis online</a>

GrayWolf 24.08.2019 15:23

Nový patch: https://us.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/overwatch-ptr-patch-notes-august-22-2019/391767

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet