Technické zajištění serverů

Prozradili například to, že Overwatch zůstává zcela v ekosystému Battle.netu, nebude tedy k dispozici možnost hrát přes LAN a taktéž nebudou mít hráči možnost vlastnit dedikované servery (jako například v Counter-Strike: Global Offensive nebo Team Fortress 2).

"Overwatch poběží kompletně na Blizzard serverech. Sledujeme regiony, IP adresy a snažíme se dělat co nejvíc pro to, abychom minimalizovali problémy s pingem."

Také dodal, že hra bude obsahovat možnost vytvořit si “private game” (soukromou hru). To by mělo uspokojit touhy kompetetivních hráčů. Zde budou moci trénovat a učit se mapy více do hloubky.

V private game si budete moci nastavit některé věci, které vám dovolují tradiční dedikované servery. Bude to místo, kde si můžete zahrát se svými kamarády a nemusíte jít do matchmakingu.

Jeff Kaplan potvrdil, že i když je Blizzard stále věrný svému online-only vzorci, budou prosazovat některé standarty, které hráči od kompetetivních stříleček očekávají. 

 



Naposledy upravil/a Bellatrix 01.11.2015 v 22:46:07.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet