Patch notes 17.3.2016

Změny hrdinů:

Hlavní

  • Melee útok
    • Poškození sníženo z 50 na 30.
    • Cooldown snížen z 1,5 sekundy na 1 sekundu.

Komentář vývojářů: Melee útok se ukázal jako příliš silný, obzvláště v kombinaci s ostatními útoky ke zvýšení "burst" potenciálu. Snížení poškození nám zároveň dovolí snížit také cooldown, takže váš melee útok bude vždy připraven, když jej budete potřebovat.

Bastion

  • Tank Mode
    • Trvání sníženo z 10 sekund na 8 sekund.

Komentář vývojářů: Líbí se nám, jak Bastionova ultimátní schopnost funguje, ale trvá trochu déle než by měla a nepřátelé nemohou přiměřeně reagovat.

Genji

  • Životy zvýšeny ze 150 na 200.
  • Shuriken
    • Poškození sníženo o 20 %.

Komentář vývojářů: Naslouchali jsme zpětné vazbě a velmi pozorně sledovali data o Genjim, obzvláště po tom, co jsme mu nedávno snížili životy. Celkově ho tato změna zlepšila, ale chceme ještě zkusit variantu, že namísto jeho životů snížíme poškození, které způsobuje.

Hanzo

  • Scatter Arrow
    • Fragmenty šípu se nyní nebudou počítat jako headshot po zasažení nepřítele.

Komentář vývojářů: Chtěli jsme omezit některé frustrující prvky Scatter Arrow, ale přitom zachovat jeho sílu jako takovou.

Junkrat

  • RIP-Tire
    • Životy sníženy ze 150 na 100.

Komentář vývojářů: Nedávné změny RIP-Tire více vybalancovaly a nepřátelům se otevřely nové možnosti, jak proti němu hrát. Životy byly nicméně pořád trochu vysoké.

Mei

  • Endothermical Blaster
    • Primární střelba
      • Snížená doba ke zmrazení o 15 %.
    • Sekundární střelba
      • Přidáno škálování poškození (DoD - Damage over Distance).
      • Snížená rychlost střelby o 15 %.

Komentář vývojářů: Od posledního patche vidíme u Mei veliké zlepšení. I přesto, že její výkonnost je teď na mnohem lepším místě, až moc této síly pochází z její sekundární střelby. Tato změna by měla přesunout trochu této síly na primární střelbu.

Symmetra

  • Teleporter
    • Náklady na nabití zvýšeny o 30 %.

Komentář vývojářů: Symmetřin teleport se objevoval tak často, že jeho ničení druhému týmu téměř nic nepřinášelo. Tato změna by měla motivovat hráče, kteří jej hledají, a naopak všechny hráče Symmetry, aby se více rozmýšleli, kam svůj teleport umístí.

Winston

  • Jump Pack
    • Cooldown snížen z 8 sekund na 6 sekund.

Komentář vývojářů: Winstonova schopnost přežití dostala velkou ránu, když jsme nedávno změnili Barrier Projector. Můžeme však říci, že Winston, který se nespoléhá jen na jednu svou schopnost, je lepší. I tak se snažíme dostat jeho sílu zpátky nahoru jinou cestou. Snížení cooldownu u Jump Pack mu umožňuje používat tuto abilitu jako normální engage a stejně tak jako možnost úniku. Celkově mu tato změna přidává extra flexibilitu.

 Zarya

  • Particle Cannon
    • Minimální poškození zvýšeno o 25 %.

Komentář vývojářů: Podstata této hrdinky spočívá v její schopnosti absorbovat poškození ke zvýšení své síly. I když nechceme nijak ohrozit funkčnost této schopnosti, chceme se ujistit, že Zarya bude pro svůj tým přínosná i na nižších úrovních.

Zenyatta

  • Discord Orb
    • Při použití schopností s efektem "Immune" se nyní odstraní (Mei Cryo-Freeze, Zarya Barriers, Zenyatta Transcendence).

Komentář vývojářů: Discord Orb je mocný nástroj, se kterým se hráči někdy neumí vypořádat. Tímto přidáváme možnosti, jak proti této abilitě hrát, ale zároveň se snažíme zachovat její sílu.



Naposledy upravil/a Bellatrix 18.03.2016 v 15:05:10.

Chcete si povídat o Overwatch? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet